Subject: Ed: Fluopüraami jäägid vees
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 12:46:42 +0300

Palun registreerida.

Leena Albreht

Saatja: Sille Vahter <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 7. juuli 2025 09:32
Adressaat: Leena Albreht <[email-masked]>
Teema: Fluopüraami jäägid vees

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses EFSA Focalpoint kaudu saabunud küsimusele vastamisega palun andmeid
pestitsiidi fluopüraam leidumise kohta vees viimasel kolmel aastal.

Küsitakse sisaldusi joogivees ja kui võimalik, siis ka pinna- ja
põhjavees. Küsitakse ka seire sagedust, kvantifitseerimise sagedust ja 0,1
µg/L ületamise sagedust aasta kohta.

Palun andmeid hiljemalt 21. juuliks.

Tervitades

Sille Vahter

peaspetsialist

toidu keemilise ja bioloogilise ohutuse büroo

toiduohutuse osakond

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

______________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5691 2822

Suur-Ameerika tn 1 / 10122 Tallinn /  <http://www.agri.ee/en>
www.agri.ee/en

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.